A les 16,30h han votat 2.879 el 40% dels electors (font Cap Vermell)
A les 14h a Capdepera han votat 2.254 electors, un 2,5% menys que a les eleccions de 2007

En canvi a les eleccions autonòmiques al Parlament a Capdepera ha votat un petit percentatge més que l’any 2007
| 31,70% | 2011 | ||
| 31,62% | 2007 |
El percentatge de vots de Capdepera al Consell també baixa 2,5%
| 31,66% | 2011 | |
| 34,21% | 2007 |
font: http://www.resultatseleccions2011.caib.es./04AV/DAV0407101499_L2.htm?d=0
A les 18h tendreu un altre avanç
