Agraïment amb motiu de les eleccions del 22-M Gràcies per aquest desplegament informatiu. Hem estat molt ben informats durant aquest dia tan decisiu.Feis molt bona feina i vos ho volia agrair. Xisca Terrassa (Alemanya) Altres articles