Propostes post-electorals



Aquesta és una secció nova, més o manco efímera, en què publicarem propostes post-electorals dels nostres lectors.

A mesura que les envieu, les anirem afegint. Va, animau-vos!



Propòs instaurar una setmana de reflexió, després de votar. Una «After-week», així tothom podria preguntar-se «per què?» sense haver de perdre hores de feina, qui en tengui.

Un que encara bota

M’agradaria que qualsevol pacte es faci sigui pensant en el poble i no el propi partit.

Il·lús

Altres articles