Nadales escolars i alguna reivindicativa








La lletra de la nadala dels mestres de s’Alzinar:

Aquesta és la nadala que cantàrem els mestres de S’Alzinar (Capdepera)

ARA VE NADAL

Ara ve Nadal
poc celebrarem
ens buiden butxaques
i poc comprarem.

Tremola l’escola,
la llengua estimam,
cultura rodola,
tots la defensam!

Mestres retallats,
manca d’expressió,
pitjor educació.
Manquen llibertats!

Pares gabellins,
col·laboració,
pel futur dels nins,
l’escola som tots!

 

Altres articles