L’equip infantil masculí de bàsquet, campió de lliga

 Felicitacions als nostres infantils que, gràcies als entrenadors Juan Antonio Ferrera i Pep Sancho Redondo, han aconseguit guanyar la seva lliga, a falta d’una jornada, i amb una sola derrota d’entre tots els partits disputats.


De part del club Atlètic Escolar, moltes gràcies  al·lots !!!!!

Altres articles