
Des de l’Associació Amics de l’Escola de Música us volem informar del darrer concert del cicle «A la llum de la lluna» que tindrà lloc dia 31 de juliol a Sa Torre Cega. Com ja sabeu, tot el que es recapti serà en benefici de l’Escola. Esperam la vostra assistència!